mama
holaa primer magradaria ser anonima, crec que mamare es sobre protectora com ho faig perque no sigui tan "pesdeta"? esque sempre esta a la meva habitacio preguntanme de tot i quan estic fra de casa amb misatge i ara que no tinc mobil ho pregunta a les meves amigues. Si segueix aixi no sabre mdurar i freme gran...
que faig ?
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs segurament està molt preocupada i li deu estar costant que et facis gran. Entenc que a tu això et pressioni una miqueta. Li has de donar un temps perquè es vagi acostumant a que tu t'estàs fent gran, igual que com tu també t'has d'anar acostumant a que encara són ells els que s'han de responsabilitzar de moltes coses teves. Et recomano que parlis amb ella i que li diguis de quina manera podeu negociar els horaris en que tornar a casa, etc....i que potser no preguntia a les teves amigues si no és molt urgent. De totes maneres, és important que tu també vegis què fas perquè ella estigui tan a sobre teu i què pots canviar per aquè ella es tranquilitzi més i et deixi fer. Aquest canvi teu és el més important ja que és el que depèn de tu. És molt difícil que els altres canviin perquè nosaltrem volem. És molt més fàcil que comencem epr nosaltres mateixos! una abraçada- Eli Aulet www.interpersonal.cat