Estudis
Hola, estic quasi arribant als examens extraordinaris, i no se per on començar ni que fer. Tinc uns quants examens, però estic molt nerviosa, i no em concentro amb res!
InterPersonal

Hola Vanessa! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. EL millor que es pot fer en aquesta situació és fer primer de tot un horari per organitzar-te i saber amb què cal pensar en cada moment i no pensar amb tota la resta d'examens i feina quan no toca. A partir d'aquí organitza tots els apunts o temes a estudiar( mira si ho tens tot, fes una repassada general de cada cosa, etc). i llavors ja vas fent un per un quan toqui. Deixa't també moments per descansar i distreure't que t'ajudarà a estar més concentrada els altres moments d'estudi. Sort! Eli AUlet www.interpersonal.cat