Amics :(
Hola! Necessito consell, nose que fer...
Fa poc que ho he deixat amb el meu novio, desprès de 3 anys de relació, i m'he donat compte que ja no tinc amics amb qui sortir.
Les persones que conec ja formen part d’algun grup d’amics, i per molt que m’esforço en integrar-me, no compten amb mi quan queden entre ells.
Em sento molt sola. M’agradaria coneixer gent i tornar a recuperar una vida social, pero nose per on començar, soc molt timida!
Gracies! Un petonet!
InterPersonal

Hola Abendlied94! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc com et sents. Primer de tot pensa que no estàs sola! mai ho estem!!! De totes maneres, entenc que després de 3 anys de relaicó si has deixat més apartada la part social ara notis que costa arrencar. Es tracta de posar un xic més d'energia en ocupar-te d'aquesta aprt de la teva vida. Sigues tu la que t'interesses pels altres, pels plans que hi ha , etc...No facis l'error de comparar-te amb gent que fa temps que ja està a un grup, perquè tu ara mateix has de ser realsita i acceptar que has estat força temps distanciada. Anirà sortint , però dóna't una mcia de paciència en recuperar aquesta part. Tot sortirà bé! Eli Aulet www.interpersonal.cat