Depil...
Hola, soc una noia de 14 anys de Lleida, aquest any, m'han.comensat a sortor pels a les cames, i nose com.dirli a la meva mare que em vui depilar perque ella es pensa que jo soc encara la seva nena... Em depilo les aixelles sempre jo a casa sola amb cuxilla i necessito ajuda per com dirli a "mamare" que em porti a depilarme ja!!
Necessito ajuda perque arriba lestiuuu!!!
InterPersonal

Hola annah nose qe! Sóc l'Eli AUlet Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc com et sents i entenc que vulguis tenir en comtpe el com se sent la teva mare ara que ja no ets una nena petita. Ariiba el moment de dir-li el que vols tal com és. Als pares els hi costa aquesta etapa en que un deixa de ser petit, però això no significa que ja no depenguis gens d'ells. Als 14 anys encara hi ha moltes coses que els pares han de decidir. Però pots començar a dir què vols i què sents per tu mateixa. Per tant, explica-li a la teva mare que et vols depilar i que li demanes a ella eprquè t'ajudi a fer-ho d'una manera sana i higiènica. Digua-li que per a què sents la necessitat ja de depilar-te i com et sentiràs si vas amb pèls. Així pot anar bé per a què t'entengui. Sort! Eli AUlet www.interpersonal.cat