no se que fe!!!
a mi em grada un noi de la meva classe i en aquest moment esteim fent un treball juntament amb una altra noia, però quan xerram nosaltres dos o ens mirem sent com si jo li agradés a ell també.
el problema que hi ha és que alguns dels seus amics em tenen mania peruqe tots els ja venien amb jo a primària i no els hi he fet res. i tenc por de k tot això sigui un muntatge. que puc fer???
InterPersonal

Hola Salas98! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomano que prenguis l'actitud de fer , dir i ser el que tu creguis a cada moment. No saps ben bé què és el que pensen els altres de tu mateixa. No deixis que ixò t'influencii. El truc és: Fés el que faries si no tinguéssis vergonya o si no t¡importés la opinió d'aquella gent. T'ha de conèixer tal qual ets!! No podem agradar a totho, però serà més fàcil epr nosaltres si ens comportem tal qual sentim, i no segons el que pensem que els altres els agradarà de nosaltres!!! Impossible saber com als altres els hi agradarem!! A més, estarem molt més relaxats i gaudirem molt més de cada moment i de les persones que volem conèixer si ens mostrem tal com som!! No saps què pensen els altres de tu, per tant, endavant amb ser qui ets! Una abraçada ELi AUlet www.interpersonal.cat