Noi
Hola soc una noia de 15 anys.
Hi ha un noi a la meva classe que m'agrada i molt, el seu millor amic li ha dit a la meva millor amiga que a ell tambe li agrado, pero encara no hem aconsseguit dir-nos qüasi res cara a cara, abans nomes parlavem per wats però va haveri un moment que li vaig dir que com mes parlesim per wats seria pitjo perque ens faria mes vergonya parlar a la cara per les coses que ens hem confesat per el wats i tal. M'agradaria començar a parlar mes amb ell cara a cara i cmençar a tenir una amistat d'amics, però jo mai m'he juntat amb nois i em fa com una mica de cosa i cada vegada que m'acosto a ell el cor s'em posa a cent. No se que fer perque aixo no em pasi i pugui parlar amb ell tranquilament jasigui sols o amb gent al devant. Em podeu ajudar?
InterPersonal

Hola!!
Ai, la vergonya!! Com costa a vegades fer-li front!! Mira, pots fer una cosa, ja que sembla que per wats us en sortiu prou bé perquè no intentis dir-li que t'agradaria poder parlar amb ell cara a cara i superar d'una vegada per totes aquesta vergonya!! Segur que ell també en té molta. Mireu de quedar per wats en algun lloc i llavors no tindreu excusa hi haureu d'anar. Podeu fer-ho una mica més divertit i per wats penseu un guió del que parlareu quan us trobeu, així segur que la vergonya no us fa quedar en blanc. Pot ser divertit i alhora farà que el sentit de l'humor amagui aquest coi de vergonya, no?
Vinga, atreveix-te a provar-ho que serà divertit!!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat