AJUDA SIUSPLAU!!!!!!
Hola, ara mateix tinc un gran problema. M'he enfadat amb la que era la meva "millor amiga",penso que es una falsa i li ha dit coses dolentes meves a la seva mare (que es tot mentira)i la seva mare ha parlat amb la meva.
Em caura la bronca de l'any perque li han dit a la meva mare que vec alchol, li he dit a la meva mare que aixo no es vritat però no em creu. Que faig?? Ajudeume!!
Mersii.
InterPersonal

Hola!
el que has de fer és parlar amb la teva amiga i mirar de solucionar-ho les dues sense les mares pel mig. Alguna cosa deu haver passat perquè la teva amiga hagi reaccionat així, no? Doncs el millor és que parlis amb ella i intenteu arreglar les coses sense retrets. El millor és que no vagis acusant-la de res, sinó no trobareu la manera de parlar com dues adultes, ves-hi preguntant-li què ha passat perquè hagi decidit fer això i dient-li que t'agradaria poder-te defensar del que sembla que li has fet.
A veure què et diu. Si veus que no té cap intenció d'arreglar les coses o de parlar amb tu, el millor és que deixis passar el temps i que t'esperis a què les coses es tranquilitzin per poder-ho aclarir tot plegat.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat