ajuda--
Fa una setmana que veig extrany a muns pares, pk un dia vaig començar a pensar en muns pares i des de aquell dia els veig raros gracies a que tinc molta ansietat, paranoies i segons ma mare -penso massa- aixi que dis me que fer pa deixar de verels raros perfavor, es ke es molt frustrant i domes me passa en ells, pk cuan començo a pensar en ke veig extranys als meus amics penso que me dona igual i sem passa, pero no puc pensar que me dona igual vere raros a muns pares pk no es aixi.
InterPersonal

Hola!!
m'hauries d'explicar què vol dir que els veus raros, ja que no em queda gaire clar. A vegades mirem a la gent cada dia sense fixar-nos-hi, simplement els mirem i punt i quan un dia ens hi fixem de veritat, veiem els detalls als que no fem mai cas i de cop sembla com si aquella persona tan familiar per nosaltres de cop fos com una persona diferent plena de matissos nous i ens sorpren i ens quedem parats com si no els coneixessim. És una sensació extranya però no és tan rara com sembla. Pot ser això el que et passa amb els teus pares?
evidentment que et passi amb els teus pares és més impactant que no pas que et passi amb d'altres coneguts, doncs la familiaritat amb els pares és més gran i sobta més. No t'hi obsessionis gaire i si no passa d'aquí, no cal que facis res.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat