Tinc algun problema? No puc més!!!!!!!!:(
Hola! Tinc 15 anys, m'edeixo 1,62 i peso un 54-55 kg. Em veig grassa, tinc ganes de plorar sempre que em miro al mirall o quan veig a nenes que estan molt primes i desitjo estar com elles. He arribat a somiar en tindre un cos prim i ser la tipica nena que tots diuen 'uau que bona que esta!'. Encara que molta gent em diuen que estic perfecte i que estic molt prima, però yo no ho veig aixi. Sempre que menjo em sento malament ja sigui una poma, penso 'no hauria de haver menjat això'... Vaig al gimnàs, he aprimat uns 15 kg durant 1 any i ja porto uns mesos que no m'aprimo més, i vull aprimar-me. He arribat a provocar-me els vomits, però poques vegades perquè em fa molta por no arribar a poder controlar el que faig. Em comparo constantment amb els altres, i tinc molta envidia de totes les noies primes. Tinc molt poca autoestima i ploru moltes nits, i només penso en estar prima i no puc més. Estic farta de s'entir-me així... Que puc fer? Tinc un problema?
Gracies, petons!
InterPersonal

Hola!!
descrius molt bé el que et passa, i crec que adonar-te que tenir aquesta obsessió per aprimar-te no és normal, és el primer pas per poder canviar la situació. El primer que has de fer és parlar amb els teus pares i mirar a veure com et poden ajudar ells. Amagant-los-hi no aconseguiràs res i se't farà més difícil tot plegat. Estaria bé que et visités un psicòleg per valorar el teu estat d'ànim i mirar d'aconsellar-te per poder fer una vida normal sense estar tan obsessionada amb el pes.
Però recorda que el primer pas sempre és comptar amb l'ajuda dels teus pares!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat