Controlar-me
Hola, volia consultar com puc controlar-me. Perquè quan els meus pares em diuen alguna cosa i no faig cas, o alguna cosa així no puc controlar-me i trec la ràbia. Què puc fer??
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Primer de tot et felicito per adonar-te que tens aquesta ràbia i que et costa controlar-la perquè ja tenim mig camí fet! Quan et passi això, intenta parar un moment, fer 10 inspiracions a poc a poc i tranquil·litzar-te. Intenta no pensar en el què t'ha fet enfadar, simplement respira i centra't en el teu cos intentant que es relaxi. Quan vegis que estàs una mica més serena, és el moment de pensar realment en el motiu de la teva ràbia i si cal, parlar-ne amb els teus pares.
Vinga a practicar! perquè això és com tot, com més es practica millor i més ràpid surt!
www.consultajove.cat