Relació a distància
Hola, jo estic en una relació a distància i la veritat és que es molt dura. Ell viu a uns 1000km d'aquí, ens hem vist dos cops des de que vam començar a sortir a l'estiu i ultimament parlem més poc ja que al jo tenir exàmens i ell treballar, és molt complicat. Els meus pares el coneixen i l'accepten molt bé aquesta relació, però no em deixen anar a veure'l.
Tinc una sèrie de preguntes: Com podem fer per què la relació no sigui tan dura? Quins detalls podria tenir amb ell, estan així, a la distància? Com puc exposar als meus pares la idea de que em deixin anar-lo a veure aquest estiu, igual que ell va venir aquí?
Si m'ajudessiu us ho agrairia moltíssim.
Gràcies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc com et sents, no és fàcil portar una relació a distància i a vegades no saps com interpretar algunes senyals i en fem un gra massa.
Des d'adolescents.cat us van donar alguns consells per portar millor la relació:
També et diré que és normal que els teus pares tinguin alguna recança a deixar que el vagis a veure, no t'hi encaris perquè en sortiràs perjudicada. Parla amb ells i explica'ls com et sents i què sents per ell. Si a ells els cau bé, ho tindràs més fàcil! Si no és possible que tu vagis sola a veure'l, perquè no organitzeu les vacances familiars prop d'on ell viu i així potser podeu quedar alguna tarda i estar tots dos junts? Es tracta de pactar amb els teus pares i intentar arribar a un acord.
Ja veuràs com anirà bé!
www.consultajove.cat