love love love
Holaa! Bueno lo q pasa es q tinc 14 anys i bueno desde fa poc q crec q m'esta començant a agradar un noi q fins q entresim al insti vamm ser els millors amics, jo ara vaig a 2n d'ESO i ell a 1r pq va repetir, el problema esq als meus pares no els hi fa gracia q tingi novio i menys ell pq al meu pare mai li va caure be. Em podrieu donar algun consell per poder parlar amb ell, alguna excusa per fer servir per poder parler i també alguna cosa per dir-lis als meus pares quan tingui novio i els hi hagi de dir?? Moltes gracieeeess!!! Petonssssssssssss
InterPersonal

Ui, ui ui! No corris tant!
A veure, abans de pensar què els diràs als teus pares si tens nòvio, hauries d'assegurar-te que aquest noi t'agrada i que ell sent el mateix per tu, no?
Així que anem a pams i comença a conèixer-lo. Dius que aneu al mateix institut, oi? Doncs perquè no li ofereixes algun tipus d'ajuda en alguna assignatura? O mira si coincidiu en alguna extraescolar, o alguna excursió. Primer intenta parlar amb ell. Agrega'l al facebook si en teniu i potser et serà més fàcil començar a parlar-li per allà. I a poc a poc veuràs si, primer de tot, t'agrada com és i, en segon lloc, si ell també té interès per tu o no. Llavors ja decidirem com encarar-ho, d'acord?
Vinga, molts ànims!
Laia Sala
www.consultajove.cat