Depresió
Hola, la veritat és que no tenia clar on fer aquesta consulta, perquè una cosa va relacionada amb l'altre, però bé, suposo que és igual.
El cas és que tinc un problema amb el meu pes, medeixo 1,62 i peso entre 55 i 53 kg. He fet una consulta a l'apartat d'alimentació, preguntant sobre com aprimar, amb tot això he començat a mirar consultes que feia la gent, I M'HE FICAT A PLORAR! La raó és molt senzilla, hi ha gent que medeix més que jo i pesa molt més poc!!! Jo també vull!
Em veig molt grassa i lletga, normalment sempre intento vomitar després de menjar, encara que no sempre ho aconsegueixo i, a més, al cole no puc.
A VEGADES quan estic molt trista o deprimida, em fico a la dutxa i em tallo els canells, normalment porto pulseres per disimular-ho, però és que em desfugo amb això, i després em torno a sentir malament i ploro de nou.
AJUDA SI US PLAU
Merci
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot has de parar de tallar-te! Fer-te mal no et solucionarà res, al contrari, et perjudica molt més, així que, si et sents trista, haurem de buscar la manera d'expressar-ho sense fer-te mal, d'acord?
Dius que has mirat altres consultes i que t'has atabalat. Et diré que no tenim tota la informació per fer la comparació. Unes persones poden tenir poca alçada i pesar més perquè tenen molta més massa muscular, per exemple. No pots fixar-te únicament en aquestes dues dades per treure una conclusió.
Si no estàs a gust amb el teu cos i et vols aprimar, ho has de fer bé, perquè sinó no funciona. Demana ajuda als teus pares i aneu a alguna especialista, segueix les indicacions que et donin les companyes del fòrum d'alimentació i sobretot, NO VOMITIS!
Finalment, dius que et sents trista, grassa i lletja, estic convençuda que aquesta no és la realitat, i el què et puc dir és que únicament tenim un cos en aquesta vida i que podem fer dues coses: odiar-lo o estimar-lo i acceptar-lo. Tu tries amb quina d'elles et sentiràs millor!
Tots passem males temporades, estem baixos d'ànims i tenim la sensació que tot va malament. En aquests moments és quan has de demanar ajuda als amics i la família. Procura envoltar-te d'ells, fer plans conjuntament i passar estones divertides. Veuràs com hi haurà dies que et sentiràs millor!
Una abraçada
www.consultajove.cat