el noi que m'agrada....
Jo no sóc la tia que està més bona de la classe, és la meva millor amiga i jo em sento que sóc la seva ombra, tots els nois la miren a ella i a jo no. Tinc més pits que ella però com que nomes la miren a ella no es fixen amb jo. Ella vol intentar que el noi que m'agrada es fixi amb jo però no m'ajuda, ho ha estès per Whatsapp i Telegram i ara ell ho sap. S'em fa incomode estar amb ell però em sembla que li agrada perquè des de queh o sap que em mira més i em somriu. què puc fer, no se si ell sent el mateix que jo. Tenim moltes coses en comú i també aficions
AJUDAAAAA!!!!!!!
Noemí
InterPersonal

Hola!!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Aquí hi ha dues coses: la relació amb la teva amiga i per altra banda el noi que t'agrada.
Per començar, sembla que el noi que t'agrada, ara que se n'ha enterat, es fixa més en tu. Quina bona notícia, no? Aprofita i flirteja una mica, veuràs que divertit! Es tracta de jugar amb la mirada, veure com reacciona, tirar algunes indirectes i mirar si es posa nerviós... en això consisteix! Disfruta-ho perquè és molt estimulant aquesta sensació!
Pel què fa a la teva amiga, jo et demanaria que deixéssis de comparar-te amb ella, perquè no et fa cap bé. Cadascú és com és i crec que totes dues teniu els vostres punts forts! Entenc que si et compares amb ella mirant només el seu punt fort, la vegis molt millor que tu, però tots som persones i tots tenim punts forts i punts febles que ens fan humans. Així que deixeu la comparació perquè aquesta "enveja" pot acabar molt malament.
Una abraçada
www.consultajove.cat