no em vui perdre l'estiu!
Hola, tinc un problema ja que aquest estiu els meus pares em volen apuntar a l'english summer, l'any passat tambe hi vaig anaar, vaig coneixer gent molt maca etc, pero es que jo odiu els esports i fer angles tampoc magrada, i es que aquest any hi vaig amb gent mes gran que no tampoc conec de res i em fara molta vergonya i mes si faig el ridicul per no saber ni agafar una pilota a basquet.
I lo pitjor es que aquets any man apuntat dos setmanes, (lany passat hi vaig anar 1)
es massa temps alla, i no hi vui anarr! perque a mes es com si em perdes mitj estiu, poguent fer el que jo vulgui, estar amb els amics, etc, haure danar aquests lloc... . ajudam siusplau, que puc fer per convençer els meus pares de no anar-hi? graciees:)
InterPersonal

Hola!!
els hi has dit que no vols anar-hi als teus pares? Això és el primer que has de fer. Segurament ells no volen que et passis l'estiu d'aquí cap allà sense res a fer i pensen que aquest campament és una bona oportunitat per tu, per conèixer gent i aprendre l'anglés. Intenta explicar-los-hi els motius pels que no vols anar-hi i busca una alternativa que a tu t'agradi i a ells també els hi pugui agradar. Si no tens alternativa creuran que no vols fer res i segurament no ho acceptaran, però si els hi dius alguna altre opció potser es plantegen el canvi…
Jo ho provaria així.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat