necessito ajuda!
magrada moltiiiisim unnoi crecque li agradu pero no hotinc molt clar, quanestem cara a cara per el que man dit els meus amics i amigues, sembla que en qualsevol moment ens anem a liar, pero per watsap emconfon, pk nse si estem tontejant de vegades o nomes vol que eldeixi en pau.
tambe em va dir una cosa de les ties que li molaven i a mi em va semblar que podria ser jo,pero no se si esqe mestic fent ilusions.
voldria saver com podria acostarmi i seduirlu una mica mes fins 'a punt de caramel' per poder llançarmi i dirli tot el que sentu!
siusplau rapid la nit del 30 fins al mati del 1 podria tenir la unica oportunitat pkdormirem juns a una cosa qu fem a lesplai!
InterPersonal

Hola!!
ostres ho sento perquè vaig tard, em sap greu, però fem el que podem per respondre-us a tots!
Sempre em pregunteu com ho heu de fer per saber si un noi us va al darrera o no i jo sempre dic el mateix, tan de bo tinguessim una bola màgica que ens ho digués, però no la tenim i hem de deduir-ho de les maneres que poguem per saber-ho. Realment per saber-ho al 100% només hi ha jna manera, preguntant i a vegades ni així en traiem l'aigua clara.
A mesura que et vagis fent gran aniràs descobrint maneres d'esbrinar-ho, pistes que sabràs interpretar, però fins llavors només et pots guiar pel teu instint.
Jo hi confio molt en l'instint, crec que poques vegades ens enganya, ara bé, el que passa sovint és que nosaltres mateixes ens enganyem, i això si que ho has d'evitar!!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat