Estic feta un liu!
El meu novio em va deixar el divendres i portabam casi 6 mesos, pero el diumenge em va dir que no pudia viure sense mi i tal i avui em diu que no sap si tornar i estic feta un liu:'( anonim sisplau!
InterPersonal

Hola!! No ets pas tu la que està feta un embolic, és ell!!
deixar una relació no és fàcil mai i a vegades els sentiments ens confonen. Després de 6 mesos heu compartit moltes coses, i l'estimació que sentiu no se'n va en un dia, segurament això és el que està confonent al teu ex. Sent que t'estima, però en una relció de parella no n'hi ha prou amb estimar, hi ha d'haver altres coses com per exemple l'atracció física, l'amistat, etc.
Ajuda'l a decidir-se demanant-li el que sent realment per tu, si veus que t'estima i que no et vol fer mal i que li costa veure't malament però que en cap moment parla de desig per tu, el més segur és que li passa el que et dic, que simplement t'estima i et té carinyo pel temps que heu passat junts però que ja no sent l'atracció necesaria perquè una relació funcioni, si és així, diga-li que l'entens i que el millor és que cadascú de vosaltres faci el seu camí per separat.
Molts ànims!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat