Barreja de sentiments.
Hola.
Fa uns mesos que vaig començar a parlar amb un amic. Ja ens coneixíem però mai havíem parlat. El cas es que mai vaig pensar que arribaria a sentir pas res, em fa sentir molt bé, ens estem coneixent molt i hi tenim molta confiança. El problema es que tinc parella, amb la qual porto 4 mesos i estem bé però a vegades veig coses que em fan dubtar, tot i així, me'l estimo moltíssim, però estic molt confusa. Tinc el meu amic vivint a Barcelona, per tant ens veiem cada tant, i es per això que he decidit continuar amb el que tinc i no fer cas a això que estic sentint.
¿Opinió? no se que fer, però em costa trobar sentit a com m'estic sentint ara mateix...
Espero consell, Gràcies.
InterPersonal

Hola!!! a vegades quan entrem en crisi amb la nostra parella ens fixem amb altres persones que no ens havíem adonat i teníem al davant i a vegades pot passar al revés, conèixer a algú que ens impacta i adonar-nos-es que en realitat no estem tan bé com ens pensavem amb la nostra parella. Les dues opcions són possibles i la veritat és que tan li fa quines de les dues és la que t'ha passat a tu, el que realment importa és que sigui per una cosa o per l'altre el que és cert és que tu amb la teva parella tens dubtes, hi ha alguna cosa que no acaba d'anar bé i si no hi poses remei farà que la teva relació s'en vegi perjudicada, per tant, el millor que pots fer és parlar amb la teva parella de vosaltres, de com esteu, de què sentiu, de què necessiteu i si la vostra relació us aporta el que voleu. Encara que ell estigui bé, si tu no ho estàs has de dir-li i entre els dos buscar la manera de tornar a estar bé o si no és possible, tallar per no continuar amb una cosa que en el fons no et fa feliç.
Molts ànims!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat