URGENTISIM! no se que fer.
HOLA! Resulta que l'altre dia vaig anar de festa amb unes amigues per celebrar l'aniversari d'una de les meves millors amigues. Total, estava a punt d'entrar al lavabo i una tia al lavabo del costat va tancar la porta molt fort i de cop de tal manera que va pillar-me un dit amb la porta. Els del local on era em van recomanar que truqués al meu pare perque em portés al hospital de seguida perque potser el tenia trencat i a sobre no parava de plorar i cridar del mal que em feia. Sortint em vaig trobar al meu grup d'amigues i només va ser capaç d'ajudar-me i acompanyar-me una cuan entre les altres amigues esta la que se suposa que es de les meves millors amigues, la del aniversari. Vaig passar-me com 3 hores a l'hospital i no es van ni interesar per mi, només al moment d'anar a dormir perque se suposa que venien a dormir a casa meva... I no és el primer cop. Només està per les bones a les dolentes quasi sempre falla.
Avui es l'aniversari d'aquesta nena i no tinc ni idea de que fer perque al pati m'ha vingut cridant que soc una maleducada per no felicitar-la i que em quedaré sola al món perque segons ella amb unes discuples hauria d'haver-hi prou i ja no hi pot fer res.
Per un cantó estan les mil experiencies que hem viscut però per l'altre està el sentiment que m'ha causat i que no paro de tenir per una banda de que estic sola perque realment si els importés s'haurien preocupat per mi i també el sentiment de que soc sempre la dolenta cuan en la realitat només vull que igual que sempre m'estic preocupant jo de les altres que també es preocupin elles per mi.
AJUDA! SIUSPLAU!
InterPersonal

Hola bonica!!
a mesura que creixem el món que ens rodeja canvia, nosaltres canviem i inevitablement les nostres amistats també ho fan. Ara bé, no es tracta de tallar amb sec amb les amistats i buscar-ne de noves, simplement es tracta que a mesura que tinguis experiències amb les teves amigues algunes seran positives i d'altres negatives. amb el pas del temps amb algunes amigues hi tindràs més experiències bones que dolentes i amb d'altres passarà al revés i això provocarà que et vagis distanciant d'elles. Com més vegades et falli la teva amiga més t'adonaràs que probablement no és tan amiga teva com et pensaves i potser veuràs en d'altres noies que ni tan sols t'hi fixaves coses que si que t'aportaran bones sensacions i bons moments. No t'atabalis més del compte, aquest record ja el tens i és negatiu si, però pensa que si la teva amiga continua tractant-te així a la llarga et perdrà, no d'una manera dràstica però si que s'adonarà que no comptes tant amb ella com ho feies abans i que potser t'interessen més altres noies que ella.
Molts ànims bonica, fer-se gran a vegades no és tan fàcil com sembla!
Una abraçada!
Marina Marull
www.interpersonal.cat