Amor
Hola, bona tarda !
Com podria saber si un nen esta pillat per mi?
Cada cop que ens veiem parlem, quan jo dic que soc llesta el diu que son lletja, em diu que calli, no m'estolta...pro sempre m'arriba a fer riure i no te res amb mi. Jo havia sentit el refrany de quien se pelea se desea, pro nose. Tambe he sentit a parlar que els nois no treuen les seves sensacions, i en lloc de dir-te a la cara guapa, o una cosa romantica, et diuen el contrari, tot perque no t'adonis que li agrades.
Que creieu ?? Està enamorat de mi o no???
Gracies, i una abraçada
InterPersonal

Hola bonica!!! Tots els refranys tenen una part certa i una altra que no tant… però si existeixen són per alguna cosa. Descobrir els sentiments d'una altra persona sempre és un tema complicat perquè a vegades ni un mateix té clar el que sent.
Ara bé, el que està clar és que li caus bé segur sinó no perdria el temps amb tu, hauràs d'anar una mica més enllà per saber el que sent. Potser ell ho té molt clar o potser simplement comença a sentir alguna cosa per tu… si no indagues no ho podràs saber a menys que ell t'ho digui directament!!
Molta sort en les teves investigacions!
Marina Marull
www.interpersonal.cat