Es la primera vegada, despres de tantes...
Dons que jo patino des de fa molt anys i fa un mes vaig conèixer a un noi i ens em fet molt amics. Jo li agrado i ell m'agrada, però ell es massa vergonyós i he d'anar molt lentament amb ell. A les dues setmanes li vaig dir: "podemos hablar? mira... se que no es el mejor momento, ni el mejor lugar, pero quiero que sepas que me gustas mucho" y li vaig donar un peto a la galta. Li va donar molt "corte" però li va agradar. El meu amor per ell a anat creixent i creixent durant aquestes setmanes. Li vaig dir a la núvia del meu pare que quan li vaig agafar la mà i ell me la va agarrar vaig sentir un "cosquilleo" em va dir que era amor. Mes tard li vaig dir que creia que no l'interessava, em va dir que el noi que m'agrada es molt vergonyós i que a ella li va passar el mateix quan va conèixer al meu pare, però que poc a poc van agafar confiança i que ara ja porten 1 any; també em va dir que li dones un peto (ell mai s'havia donat un peto a la boca) i, em va costar, però ho vaig fer. Ara no se que som ni que serem... Ell m'agrada molt. Ah també se m'ha oblidat dir jo i la meva millor amiga vam anar a Sant Cugat a veure'l (ell viu allà)i que ens van descobrir, el pare del noi aquest em va dir que era irresponsable per haver fet això, que si el volia veure que s'ho deia a ell i baixaven a Badalona i ens veiem, que feia molt que no veia al seu fill tan feliç ni tan enamorat. El seu pare i la novia del meu pare no paren de dir-me que esta molt enamorat de mi, però quan estic amb ell no ho sembla.. Que he de fer? Estic molt bufff :(
PD: podríeu respondre ràpid siusplau :)
InterPersonal

Hola!!
a vegades passa que en una parella quan comença n'hi ha un que és molt més tímid que l'altre i això fa que l'altre cregui que no sent el mateix que ell. Això és el que et passa a tu, el noi que t'agrada és tan tímid que tens la sensació que no vol estar amb tu tant com tu amb ell. Jo crec que per res del món és això, simplement és timidesa, tanta timidesa que espera que siguis tu qui porti tota la situació. Li has de donar més temps, intenta no dubtar del que ell sent, que la seva timidesa no et doni missatges erronis, ell està enamorat de tu, però no port anar tan ràpid com tu a superar la seva timdesa, tingues paciència i agaa tu les regnes de la situació, ja veuràs com tard o d'hora s'anirà deixant anar, potser no tan ràpid com a tu t'agradaria però n'estic segura que anirà agafant-te confiança.
Tens molta sort de ser corresposta, no deixis que la seva timidesa ho engegui tot a rodar!!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat