L'erado?
Veureu, resulta que ja fa un temps vaig tenir una història amorosa amb un noi però és va acabar. Una noia va començar a surtir amb ell i es va convertir en una de les meves millors amigues. Ja fa dos anys que surten junts. Últimament han tingut crisis i entre ell i jo sempre hi ha hagut cert feeling i sempre m'abraça i m'agafa i es nota que encara hi ha alguna cosa. La pregunta és:que he de fer jo? I que significa? He de parlar amb ell?
InterPersonal

Hola!! I tu? què sents tu? Primer aclara els teus sentiments abans de pensar en els seus. Si no tens clar el que sents tu, no servirà de res que pensis en el que sent ell. Pensa amb ell i tu sense pensar en altres persones, ni en res més. T'agradaria tornar amb ell? Vols intentar-ho? Un cop ho tinguis clar sabràs què fer: si no vols res, doncs llavors no has de fer res a menys que ell et demani alguna cosa, i si vols intentar-ho llavors si que hauràs de parlar emb ell i explicar-li quins són els teus sentiments.
Però et recomano que primer de tot pensis si realment t'agrada o simplement li tens carinyo i estimació d'amics.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat