ayuda
Tengo problemas para poder dormir, me despierto cuarenta mil veces por las noche y no puedo dormir, durante el dia tambien tengo muchos bajones en los que me doy cuenta que no soy capaz de poder realizsr muchas cosas. Soy Esther y tengo 18 años, estoy intentando acabar segundo de bachillerato pero no puedo, en teoria me queda una semana de curso, pero me van a quedar materias y no lo podre terminar hasta septiembre. Pensar en esto me pone mala y pensar en la decepcion de mi madre aun mas... Mi madre trbaja dia y noche para poder darme a mi un techo decente y su unico regalo a cambio que quiere esque me vayan bien las cosas, y no es asi. Nunca me imagine recurriendo a este tipo de pagina pero necesito ayuda, no estoy feliz, no estoy conforme con migo misma. :(
InterPersonal

Hola!!
segurament estàs suportant massa pressió i per això et costa dormir i relaxar-te. El primer que jo faria és visitar el meu metge de capçalera i explicar-li els teus problemes per dormir. Descansar bé és molt important per rendir durant el dia, per tant has de començar per aquí.
Paral·lelament has de parlar amb la teva mare i explicar-li el que et passa, amagant-li la única cosa que aconsegueixes és posar-te encara més pressió a sobre i ja veuràs que si li dius estarà encantada d'ajudar-te i t'entendrà perfectament i alhora tu estaràs més tranquil·la i això t'ajudarà a relaxar-te.
Intenta fer exercicis de relaxació o meditació ( al youtube hi ha videos penjats) estirat al llit i fes-los si et despertes o si et costa dormir. aprendre a relaxar-te t'anirà molt bé ja ho veuràs.
Espero que et vagi bé algun dels meus consells!!
Molts ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat