Vici
Hola ja fa des de 2n d'ESO que tinc un vici molt molest que no puc parar de fer i que em fa perdre molt el temps. No és res dolent per la salut ni res però m'agradaria que em donguessiu algun consell per superarlo
mercii :))))
InterPersonal

Hola!!
No t'has oblidat una cosa? Dir-me quin vici és!! Per poder-te ajudar m'aniria bé saber-lo, així puc ser més concreta en les meves recomanacions. Però bé, intentaré fer-te una explicació més genèrica.
Per deixar un vici, has de ser constant. Marca un dia al calendari, el que tu decideixis per començar a "desviciar-te" i explica-ho a la teva gent més propera, ho han de saber per poder-te donar un cop de mà si defalleixes i alhora la pressió de saber que tots ho saben et donarà més forces. Dies abans que arribi el dia escollit, comença a reduir les vegades al dia que tens el vici i quan arribi el dia has de tallar-ho en sec! Posa't una goma de color o alguna cosa en un canell i marca't un temps raonable que has d'estar sense fer el vici, per exemple 30 dies. Si algun dia tens una ensopegada i caus, no et rendeixis, només has de canviar-te la goma de canell i tornar a començar de 0. quan aconsegueixis 30 dies sense fer-ho, felicitats! Et mereixes un premi (pensa alguna cosa que t'agradaria molt tenir o fer i regala-t'ho com a premi a haver superat el teu vici)
Espero haver-te ajudat, molts ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat