Declaració
Hola Adolescents.cat.Sóc un nen i m'agrada una nena des de fa un temps i no se com dir-li,(es la primera vegada que me a agradat algú). A de més tinc por que em digui que no i li expliqui a les seves amigues i tot el insti s'entri i em diguin "fracassat" perquè passaria molta vergonya i això.
Ajudeu-me siusplau!!!
InterPersonal

Hola!!!
Les teves pors són normals, home, però encara que tenir pors sigui normal això no ens ha de frenar. El que fa la por és exagerar les coses, i d'acord, potser ella et dirà que no, però d'aquí a que tot l'inti pensi que ets un fracassat, hi ha un abisme!! Pensa que no seràs ni el primer ni l'últim a qui li donen carbasses!! és una cosa molt més normal del que sembla!!
Mira, el meu consell és que intentis esbrinar abans què sent ella per tu, encara que mai n'estaràs segur fins que li demanis, tenir alguna pista t'ajudarà a anar més segur. I a part d'aixó, el que és molt important és que siguis respectuós i acceptis el que ella et digui sense empipar-te o malparlar d'ella.
Si fas tot això ja veuràs com tot resultarà una miqueta més fàcil!
Sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat