És normal?
Bones!
Us escric per una situació que em "procupa" bastant.
Aquest any he començat la universitat, i per tant, estudio allò que m'agrada. M'encanta la carrera i la feina autònoma que ens posen de deures me la prenc com un hobbie, és a dir, m'ho passo bé fent-la.
Es pot dir que em passo dia a dia fent feina. N'hi ha molta, però m'agrada fer-la bé i perdo pràcticament tot el dia. D'altres assignatures em costen més, i per tant hi dedico el doble de temps...
Jo no hi trobo res estrany...trec bones notes, faig el que m'agrada i m'ho passo bé fent els deures...però molta gent em pren com la empo de la classe. He de dir que em curro els treballs tan com puc, m'agrada fer les coses ben fetes però sento molts comentaris en plan "aquesta noia s'avorreix molt per fer el que fa" i aquestes situacions entre d'altres comentaris m'incomoden bastant. Com puc canviar?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Per què hauries de canviar? Tens la grandíssima sort que t'agrada la carrera, que disfrutes fent els deures i que t'agrada currar-te els treballs. Què més pots demanar? Tu mateixa dius que no ho trobes estrany, doncs queda't amb això! Pensa que a la vida s'aprèn molt més quan un està motivat i li agrada el què fa o el què escolta. Aprofita aquesta sort que tens!!
Deixa estar els comentaris, sempre n'hi haurà i és un mateix que decideix si els dóna valor o no. I tu mateixa veus quin valor els has de donar, oi?
Doncs a disfrutar d'aquesta experiència a la universitat!!
www.consultajove.cat