Amor..
Fa 3 anys que estic enamorada d''un noi. Ell no sap que m'agrada, només ho sap la meva millor amiga. Tinc ganes de dir-li al noi, però mai trobo el moment. Necessito algun consell!!! Porto 3 anys igual i jo tinc moltes ganes de començar una relació amb ell, però em fa molta por que ell em rebutgi, ja que anem a la mateixa classe i ens hauríem de veure cada dia!!! La veritat és que haig de fer alguna cosa però no sé qué fer.
InterPersonal

Hola Andrea!
Ai l'amor... com ens fa patir!! Dius que portes 3 anys i que ell no ho sap? Doncs potser és moment que comencis a deixar-li anar algunes pistes sinó, no ho sabrà mai!
Si aneu a la mateixa classe, perfecte! perquè podeu tenir temes de conversa sobre els profes, els deures, les activitats extraescolars, els caps de setmana, les vacances... i un cop tinguis una mica de conversa, li deixes anar alguna indirecta! Observa com es comporta, si et mira o no. Clava-li la mirada i a veure com reacciona... és el moment de jugar i flirtejar una mica! I a partir de les senyals que ell et doni... doncs hauràs d'atacar o potser oblidar-lo.
El què està clar és que és el moment de començar a fer moviments d'aproximació i és el més divertit!
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat