Que puc fer?
Hola;
Doncs jo fa uns mesos que vaig deixar una relació, bueno, ell em va deixar. La veritat es que ell ja no m'estimava perquè estima a una altra. Sincerament, tot i que han pasat mesos, jo en cara l'estimo. El que passa es que mentre que jo encara estic "malament" ell s'ho passa bé i diem "que difruta de la vida" i, això és el que em fa més rabia. A sobres, he guanyat una inseguretat que mare meva... Si us plau, m'agradaria un consell, perquè no se que haig de fer per "superar" una relació.
InterPersonal

Hola Claudia,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Encaixar una ruptura no sempre és fàcil i sovint és molt dolorós. No hi ha cap recepta màgica per superar-ho, em sap greu. Tot i així et donaré unes quantes indicacions, a veure si et serveixen. Abans que res et diré que tothom té les seves estratègies per superar mals moments i que et donaran consells de tots colors. No els has de seguir tots, segueix aquells que vagin més amb tu i amb la teva personalitat, perquè seran els que possiblement et funcionaran ;)
Primer de tot et diria que intentessis perdre el contacte amb ell, deixa de seguir què fa, amb qui està, on va... (perquè això fa que et centris en ell i no en tu). Pren-te aquest temps com un moment per estar amb tu mateixa. És el moment de recordar-te quines coses t'agrada fer, com ets tu, què vols en una parella...
Procura estar amb les teves amigues i fer plans amb elles i la família. És un bon moment per estar amb la gent que estimes i deixar-te cuidar!
Finalment, si tens alguns moments de tristesa, no passa res! Plora i treu la ràbia que necessitis. És natural que ho sentis i ho has de passar. En aquests moments pensa en tot el què li faltava a ell, en si et feia sentir malament, en el què no t'agradava... és el moment de convèncer-te que ara no és la persona adequada per tu!
Molta força
www.consultajove.cat