Amor3
Si us plau, que no surti el meu usuari, gràcies! Bé, el fet es que estic fent 3r d'ESO i estic "pillada" per un nen 3 anys més petit que jo. La meva amiga i els meus amics, em van dir que jo li agradava i poc a poc, m'ha fet sentir com una noia especial, sobretot em tracta com si tingués més de l'edat que té. Crec que m'hi estic enamorant, però no vull ja que és molt petit, què faig? Està sortint amb una noia, però ell mateix em va dir que era per ficar-me gelosa...
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
A veure si et puc ajudar...Que t'agradi un noi més petit que tu, en principi no ha de ser un problema. No és tant l'edat en si com la maduresa de la persona, les coses que fa, les que diu, etc. Està molt bé que estigui per tu i que et faci sentir tant especial, però...això que estigui sortint amb una noia per posar-te gelosa ja no m'agrada tant, o més ben dit gens. Quan realment li agrades a una persona, aquesta persona no pot jugar amb els teus sentiments i amb els d'una altra persona, no ens n'oblidem. Bé, pot fer-ho però tu decideixes si entres al seu joc o no...sabent que et pot fer patir.
Espero haver-te ajudat una mica. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat