Ajuda, que faig? :'(
Hola! Estic amb un noi desde fa uns quants dies, la veritat es que vaig sortir amb ell només perquè és guapo. Quan vaig començar a sortir amb ell em va dir que li agradava però que també unaltre nena però poc.
Aquesta nena fa pocs dies em va dir que el meu novio va intentar sortir amb ella molts cops. No li he donat importància ja que ell intentava sortir amb ella farà un mes, encara que es nota bastant que no ''m'estima'' com m'hauria d'estimar. A l'institud el seu millor amic em va dir que ell li va dir que no durariem ni un mes, jo li vaig demanar i m'ho va negar... Després vaig portar el seu millor amic i va confessar-ho però em va dir que o deia en broma i ahir la meva millor amiga em va dir que ell li va dir que li feia molt pal quedar amb mi... No se que fer, no m'agrada gaire però em fa cosa deixar-ho, vull intentar enamorar-lo.
Siusplau diga'm que puc fer lo més abans possible. Moltissimes gràcies!!
InterPersonal

Hola MNina. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Tu mateixa dius que vas començar a sortir amb aquest noi perquè és guapo...i per això ningú et pot jutjar perquè cadascú fa el que vol, en aquest sentit. Però al dir-ho és com si m'advertissis o més ben dit, intuissis alguna cosa, oi? I després, amb tota aquesta història de l'amiga i l'amic que expliques, sembla que es confirmi. No sé exactament què has de fer...però pensa si realment t'agrada aquest noi i hi vols tenir algo més o simplement és com un repte per tu (pel fet de ser guapo...). Està bé que el vulguis enamorar, però, i tu? n'estàs enamorada d'ell? Està clar que a tothom li agrada seduir, enamorar, etc. però si realment només ho fas per "puntillo" ja saps què pot passar. L'atracció física és important en una relació però no ho és tot.Per altra banda, ets ben lliure de fer el què vulguis.
Gràcies per la teva confiança. Un petó.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat