El meu ''ex''
Hola! Sóc nova en això del consultori. Necessito explicar el problema que tinc i que em doneu alguna solució...
Portava 6 mesos amb el meu novio i fa dues setmanes vaig tallar jo perquè m'havia cansat de que discutissim cada dia. Feia unes quantes setmanes vaig posar-li les banyes amb un altre i ell se n'ha enterat i diu que mai més em vol tornar a parlar...
Em sento molt malament ja que per molt forta que em faci, començo a recordar tots els bons moments dels 5 mesos i el trobo a faltar i sincerament no sé que fer.
Espero el vostre consell, moltes gràcies!!!
InterPersonal

Hola Mariona. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Segurament que ara et sents malament i culpable pel tema d'haver-li estat infidel, i ho entenc. Però pensa que tu no estaves bé amb aquest noi i vas fer bé en tallar. Sí que és veritat que les relacions passen per bons i mals moments i de vegades es discuteix, però no és "normal" ni sa que això sigui cada dia. Al final desgasta molt la relació i evidentment als membres d'aquesta. Ara ell està dolgut i tocat per tot plegat, i és normal que no vulgui parlar amb tu i et faci mala cara. Però tu no hi pots fer massa res amb això. Sempre ens fa mal quan una persona ens deixa, i li toca passar-ho. Està bé que recordis els bons moments que heu passat junys, però pensa també en els motius que t'han fet prendre aquesta decisió. Deixa'l respirar uns dies i si vols més endavant li pots escriure un missatge exposant-li el què ha passat, com t'has sentit, el perquè de deixar la relació, i també si vols li pots demanar disculpes pel tema de les banyes.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat