com saber si el meu ex encara ,'estima i si vol tornar amb mi?
Hola, vaig deixar el meu ex de 6 mesos el divendres pasat i el dissabte per la nit ja estava amb una altre, no se si en algun moment m'ha estimat i no se que fa amb ella, puc fer alguna cosa per tonrar amb ell o el deixo pasar? perquè esta amb ella? si mel trobo de festa o per el carrer amb ella, que faig?
Gràcies
InterPersonal

Hola martaberne. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Per quin motiu t'ho vas deixar amb ell? segurament que algun motiu hi ha oi?
El fet és que ara ell comença a fer la seva vida (i no dic si és correcte o no el què fa) i a tu et sap greu. Entenc perfectament que no t'agradés veure'l amb una altra noia, i que et plantegis aquestes preguntes de si mai t'ha estimat o no, etc. És normal que estiguis sorpresa, enrabiada, trista...Però no és "bo" (per tu) que pel fet d'haver-lo vist amb una altra noia et plantegis tornar amb ell, perquè segurament que el què et mou a estar amb ell no és les ganes d'estar-hi sino la ràbia que t'ha fet això, els gelos, la inseguretat, el toque a l'autoestima...No sé perquè està amb ella, però segurament no és perquè ella sigui millor que tu. I si te'l trobes de festa o pel carrer...fes el què sentis. Si tens ganes de saludar-lo ho fas i si no en tens, canvia de vorera i passa d'ell.
Intenta distreure't, fer activitats que t'agradin (i més ara que arriba l'estiu), surt amb les amigues, dona't permís per estar trista i enrabiada...Pensa-hi i parla'n amb les persones de confiança, però només unes hores o uns minuts al dia. Intenta que això no t'ocupi el 100% de la teva ment. D'acord?
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat