Ajudaa siusplaau!
Holaa, a l'estiu em vaig liar amb un noi del meu institut, jo i ell no haviem parlat casi ve mai, i va ser com un "flexazo" ens vam mirar quan estavem en una festa i tot va sorgir, vam estar molta estona junts i despres d'aixo ja no ens vam tornar a veure en tot l'estiu, o ell no pudia par culonies o viatges o jo pel mateix. En resum que quan vam tornar a l'institut ens miravem diferent i algun cop l'obria per parlar en ell perque em vaig enamorar veritablement d'ell. Cap a nadal vaig decidir dir-li el que sentia, i ell em va dir que mai ningu li havia dit alguna cosa aixi, pro que ara no vulia estar amb ningu (ell es el tipic tiu bo de l'insti, el malote). Desprès a una altra festa de fa dues setmanes estavem junts i ens vam liar, jo encara em vaig quedar mes enamorada per ell, i apartir d'aixo vam comensar a parlar molt, i tenim moments i converses munisimas, pero no se si ell vol alguna cosa mes perque s'esta pillan o simplement liar-sa amb mi parque soc mona diguem, que faig? la gent ens pregunta si estem junts i dic que no pro tenim algu que no se que es, i els seus amics amb diuan que ell vol tanir algu mes amb mi... que faaig?
InterPersonal

Hola Pilii!!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Sembla que això vostre va fluint, no? Jo no sé què teniu, però sembla que tot indica que us agradeu i que us esteu coneixent. No posis etiquetes encara si no ho tens clar, pensa que us esteu coneixent. Quan algú ens agrada de veritat tenim ganes de saber d'ell, de la seva vida, de les seves aficions... si veus que s'interessa per tot això sobre tu, és una bona senyal! Si no et segueix les converses, si només t'obre quan s'acosta alguna festa, si només treu temes pujats de to... potser t'ho hauràs de plantejar.
L'únic que et puc dir és que no tinguis pressa a dir què sou, ves observant i disfruta d'aquest moment!!! Tu mateixa ja aniràs veient quines intencions té! I també serà l'oportunitat per conèixer-lo una mica més i que tu vegis si t'agrada tant com creies o si potser era tot una "façana".
Una abraçada i a disfrutar!
www.consultajove.cat