Amic o algu mes?!?:S
Hola! Tinc 17 anys i estc molt confusa per un amic, es diu Joan, de petita m'havia agradat, pero ara fa temps que som súper amics, confio molt amb ell, passem moltes estones sols i ens ho expliquem tot, sempre hi ha hagut algu especial entre nosaltres. Ell ara fa un temps que estava amb una noia, tot i que sempre em deia que no i veia futur, etc. Ella s'havia cabrejat forces vegades amb ell perque anava molt amb mi, i finalment ho han deixat. Pero resulta que abans que ho deixessin jo vaig començar a estar d'algu amb un, en Roger, no me l'estimo ni res, pero, nose... En joan està força gelos, es passa el dia recordantme que mestima i preguntar-me per ell. I jo nose se que fer, miro en Roger i veig un tiu, en canvi miro en Joan i se tot el que li passa pel cap, deixo en Roger? Ajuda!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Em sap greu dir-t'ho, però ningú et pot dir amb qui has d'estar. Tu et coneixes millor que ningú i saps què sents per cadascun d'ells. Jo et diria que et prenguessis uns dies per reflexionar. Si cal, deixa en Roger i així pots pensar més tranquil·lament. Es tracta que puguis valorar què t'aporta cada persona i què esperes d'una relació.
Aprofita aquest moment i escull el què vols: conèixer una mica més a fons en Roger, descobrir si sents alguna cosa més que amistat per en Joan o estar sola i reflexionar sobre quines coses busques en una relació?
És una bona oportunitat per conèixer-te a tu una mica més!
Una abraçada
www.consultajove.cat