Ajuda, tinc por de que si em declaro i no sent el mateix, tot es torni raro.
(siusplau, si això s'ha de publicar o alguna cosa, que sigui anònim, ja que molts amics meus veuen la pàgina i em podrien reconèixer)
hola, primer de tot dir que sóc una noia que em costa molt enamorar-me pero també oblidar després.
bé, ara vaig a 4t de la ESO i m'agrada un noi de la meva classe des de 2n D'ESO, osigui a 1r tontejàvem i reiem, i a 2n definitivament em vaig adonar que estava enamorada d'ell. vaig pensar que encara quedava temps per acabar la ESO i que podria disfrutar més sense dir-li res. el temps ha anat passant, i no ens vam deixar de parlar però si que jo tenia molts gelos d'una noia de la meva classe també que sempre tonteja amb tots i llavors jo, intentava estar més per ell intentant no fer-me pesada. vaig notar com si s'hagués cansat de mi durant uns mesos perquè ja no em parlava tant i llavors vaig decidir distanciar-me una mica i deixar que si de veritat li interesso que em busqui ell.
Ara, des de principis de curs, amb la festa major de l'estiu i tot, noto com si estigué sun pelet més per mi, ja que parlem sovint i bastanta estona pel Facebook (i ell es dels nois que mai parlen pel Facebook i si parla, parla molt soso...) però veig que amb les coses que li escric doncs ell va ficant més caretes i més "hahahaha". jo em fico contenta perquè ell no fica mai coses d'aquestes i em fa il·lusió.
D'acorrd el cas és, (he fet una gran introducció) ell, mai ha tingut nòvia ni jo un nòvio. Estem a 4t de la ESO i a la mateixa classe. jo estic enamorada d'ell i jo no se si ell de mi... a finals de curs alguns anirem de viatje durant una setmana a Alemanya, ell i jo hi hanem.
La meva germana que va a 1r de Batxillerat i té més experiència que jo, m'ha dit que m'hauria de arriscar perquè es l'últim any (perquè ll se'n anià a fer batxillerat al poble del costat)i si no el vull perdre diu que hauria de dir-li, però clar, si li dic i em diu que no sent el mateix i que només em veu com a una bona amiga, tinc por de que el viatje i la resta del curs de 4t es faci molt raro entre nosaltres... necessito ajuda, que faig?
li dic, i si diu que no tot serà raro. si diu que si perfecte.
si no li dic, no sabrà res i potser podria aprofitar el que queda? estic molt confusa i no se que fer.
gràcies per llegir-te tot això, espero que em puguis ajudar :) gràcies
InterPersonal

Hola gemmetabuniqueta, sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Ta com diu la teva germana...de vegades ens hem d'arriscar. Primer de tot has de valorar què et suposa més "risc": si dir-li el què sents (que ho pots dir de moltes maneres...tampoc se li has de tirar a sobre!) i arriscar-te a que ell et digui que no sent el mateix (o potser sí), o bé no dir res i seguir com ara (que també té el seu risc). Un consell: no et precipitis ni et deixis portar per la teva "por a perdre'l". Vés tantejant el terreny, ja m'entens..., i espera també a veure què fa ell, no?
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat