NECESSITO CONSELL*
Hola! Necessito un consell urgentment...
Fa 1 mes que estava de lio amb un noi i ens vam enfadar. Abans de tot això érem molt amics i sempre parlàvem, i ara ja no. A mi m'agradaria que tornés a ser tot com abans, però ell no vol parlar amb mi i no sé perquè.
Sóm de diferents pobles, i no ens veiem mai, per això encara és més difícil per parlar-ho amb ell cara a cara, pero per facebook sempre em deixa el visto.
No sé que fer per poder parlar amb ell...algun consell?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Ostres, pel què expliques tu ja estàs intentant mantenir el contacte amb ell i buscar la manera de parlar, oi? Doncs no et puc dir massa res, hauràs de respectar que ara ell no vol parlar amb tu. No podem forçar ningú a parlar amb nosaltres i encara menys a mantenir una relació!
Així que et diria que, si ell no et respon, li diguessis que tu ja no insistiràs més, que et sap greu haver acabat així, però que respectes la seva decisió i que si algun dia vol parlar amb tu, estaràs oberta a tornar-vos a veure.
Una abraçada
www.consultajove.cat