Heavy Metal i Rock
Hola. Estic obsessionada amb el rock i el heavy i tot el que estigui relacionat. Estic totalment obsessionada tambe amb els meus idols: Marilyn Manson, Mick Jagger i els Rolling Stones, mels estimo moltissim. Em puc passar tot el dia escoltant musica amb el volum a tope.(fins i tot abans de dormir em poso amb la musica engegada amb els auriculars) Els meus pares no m'accepten, m'intento vestir de negre pero ells no em deixen, diuen que si em vesteixo aixi em fotran fora de casa. :'( No paro de plorar quan penso que mai em podré vestir i viure com vull. no em deixen triar la roba a l'hora de comprarla, a vegades si pero no del tot. Tampoc em deixen pintarme les ungles del tot negre (les porto grises com a maxim). Com els hi podria explicar que m'agradaria se heavy? No m'entenen! Els hi he explicat molts cops pero diuen que no, que no ho podré ser mai en la vida. I aixo em fa que em donin ganes de plorar. Es la meva vida i vull decidir com vestir i quina musica escoltar. Ademes en el insti, tinc por de vestir tota de negra, perque llavors se'n fotin de mi i em critiquin per les esquenes. Quan vaig portar les ungles grises per primer cop, tothom em va preguntar en to burleta,i com que porto penjolls, cadenes i pulseres, una amiga meva em va preguntar si era gotica. I la vaig mentir per vergonya. :'''( Ajudeume siusplau, no se que fer. Vull viure en pau. Us ho agrairia molt, necesito ajuda urgent.
Adeu i gracies.
Elena Crespi

Hola CarlaJagger!
Doncs possiblement a mesura que guanyis anys els teus pares et deixaran anar decidint com vestirr-te.
Ara ells han d'assimiliar que t'estàs fent gran i sembla que això els impedeix deixar que comencis a escollir les teves pròpies coses.
Ningú et pot negar que t'agradi la música que t'agrada.
De moment et recomanaria un truc: perquè no trobes la manera de vestir que als teus pares els hi resulti còmode i que a tu també t'agradi? incorporant el negre però no exclusivament. Mica en mica els hi pots explicar amb què et sents més còmode.
Et recomano que no ho discuteixis amb ells, no us baralleu. Parleu-ne.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres