Tallar amb el novio
Porto 5 mesos amb el meu novio i noto que ja me n'estic cansant d'ell. M'agradaria tallar amb ell però no trobo el moment ni sé com fer-ho perque em fa una mica de pena. Necessito que em doneu algun consell!! Vull deixar-lo de forma que no noti que me n'he cansat.
InterPersonal

Hola Mariona,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Prendre la decisió de deixar una relació no és una cosa fàcil, però veig que ho tens molt clar. No hi ha cap manera perfecte de trencar una relació, però tampoc és agradable mantenir-la perquè et faci "pena", oi?
El que et diria és que li vagis fent notar que no sents el mateix que abans, que pugui veure que hi ha algua cosa que no rutlla i així ell se'n pugui fer una mica a la idea. Llavors serà qüestió d'agafar un dia i explicar-li que no estàs a gust a la relació i intentar ser al màxim de sincera sobre com et sents (evita parlar d'ell, sinó que parla des de la teva experiència).
Vinga, molts ànims!
www.consultajove.cat