Boda
Hola, d'aquí a poc temps hauré d'anar a la boda de la mare del meu novio, i encara no sé què ficar-me. Tinc 14 anys, i m'encanten els vestits i els tacons, hauré d'anar-hi sola, i em fa moltíssima vergonya. Què em podria ficar? I què faig per perdre la vergonya? Moltíssimes gràcies, petons♡
InterPersonal

Hola Mar! Sóc l'Eli AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal. DOncs mira, jo no sóc assessora d'imatge però et recomanaria que et miris alguns blogs de moda , algunes revistes, vagis a mirar botigues...fés que la preparació també sigui divertida i que et posis el que vulguis, que un no va de boda cada dia!! Si et vesteixes com tu vols serà com et sentiràs millor i així tindràs més controlada la vergonya!!
És natural que sentis vergonya en aquesta situació!! Tots en sentim en llocs similars a aquesta situació que planteges! La clau està en que tot i que sentis vergonya tu et vesteixis i et centris en passar-t'ho b´ñe. Veuràs que potser en alguns moments pots sentir alguns nervis a la panxa, però que hi haurà molts altres moments en els que et divertiràs moltíssim!!! Fés el que faries si no tinguéssis vergonya!! Eli AUlet www.interpersonal.cat