Amor
Hola, fa mes de 3 anys que em mola amb bogeria na noia super vergonyosa, a les colònies de 3er d’ESO li vaig explicar amb l’ajuda d’un amic i li vaig regalar una polsera a ella.
Despres bam parlar força per xat però cara a cara jo mi veig en cor ni crec que ella li agradi, vaig deixar de xatejar amb ella facosa de 3 mesos i no me la puc treure del cap a mes perquè ens veiem cada dia per l’insti, i jo bull seber com puc fer que em fasi una mica de cas.
PD: ara faig 4rt d’ESO, i jo també soc força vergonyós.
InterPersonal

Hola perry! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et felicito pel pas que vas fer regalant-li la pulsera. Aquestes cosetes fan que un es senti satisfet i valent d'haver estat capaç de fer cas als seus sentiments!!! Jo et diría que tot i que no podem escollir el que volem que faci l'altre, pots retornar a aproximar-te a ella . Repren les converses per xat, o comença directament a dir-li alguna cosa cara a cara ( per evitar no tornar a quedar encallat amb el xat), saluda-la de forma natural i com si fos la teva amiga...fes totes aquelles coses que se t'acut que faries si no tinguéssis vergonya i veuràs com a mida que fas et sents més segur i més capaç!!! Tu pots!!! Eli Aulet www.interpersonal.cat