Estic gelosa? :(
Hola! Soc una nena molt tímida, y la meva millor amiga es una nena molt oberta i té moltes mes amigues que jo.
Últimament es junta mes amb elles i jo hem sento com apartada i deixada de costat.
¿Estic gelosa?
Aiiiiiix no se :(
InterPersonal

Hola albeeta! Sóc l'Eli AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Doncs entenc que et sentis així davant d'aquests canvis. És natural que puguis sentir alguns gelos fins i tot. La clau està en que tot i això puguis anar fent cosetes perquè vegis com tu també pots gaudir més de les amigues i disfrutar més. Et proposo que facis una llista de totes les coses que faries si no tinguéssis vergonya. Un cop feta, ordena del que et costi menys a al que et costi més les accions que hagis apuntat i llavors a poc a poc vagis fent-les. Veuràs que a mesura que avances en la llista et sents molt més satisfeta, i com et motiva anar seguint la llista. És la manera de guanyar confiaça amb un mateix!! LA VALENTIA SEMPRE ALIMENTA A MÉS VALENTIA! ; ) i una altra cosa que també pots fer és parlar amb aquesta nena i dir-li com et sents i que si et pot donar un cop de mà per a participar del grup. ENDAVANT! Eli Aulet www.interpersonal.cat