Necessito ajuda
Hola!
Mira, tinc 15 anys i tinc depressió diagnosticada, ansietat i insomni. Tampoc menjo gaire perquè se'm treu la gana.
El motiu de perquè t'escric és que estic desesperada. Vaig al psicòleg i no m'ajuda en res, jo en vull sortir de tot això. A casa tinc una bona relació amb la meva mare, i tinc nòvio des de fa més d'1 any i estem molt bé. Físicament m'agrado. No sé quin pot ser el motiu de tot això que em passa i ja fa 6 mesos que estic així. Vull ser feliç i no em puc treure aquest pes de sobre. M'esforço moltíssim per estar bé, però m'irrito amb qualsevol cosa que em diuen i em costa molt controlar-ho. Quan ploro i abans de anar a dormir em venen atacs d'ansietat i al psicòleg em diuen que hauria de controlar-me la respiració, i jo ho faig però només em serveix per un moment, perquè quan em tranquilizo em torna a venir. No puc estar més així, he pensat moltes vegades en el suicidi i quan estic millor me'n penedeixo d'haver-ho pensat. Els meus companys de classe i amics m'han deixat de banda perquè sóc 'diferent' a ells, diuen que sóc com una persona molt més gran.
Necessito consells, ajuda, necessito qualsevol cosa que em pugui fer estar millor.
Gràcies!
InterPersonal

Hola preciosa! Estàs siguent molt i molt valenta i lluitadora, ho estàs fent tot molt bé, no et rendeixis mai, perquè t'asseguro que això no serà sempre així, milloraràs segur.
Està molt bé que vagis al psicòleg i et doni eines per entendre el que et passa i com control·lar-ho, però potser necessites alguna cosa més.
No m'has parlat del teu pare i la teva relació amb ell, dius que amb la teva mare estàs bé i que tens nòvio i això són molt bons indicadors, però m'agradaria saber perquè no em parles del teu pare o si tens germans o no…
Mira et deixo el meu correu i pots escriure'm per explicar-me més coses a veure si puc fer alguna cosa més per ajudar-te, et sembla? el meu correu és:
m.marull@interpersonal.cat
N'estic segura que tot anirà millor!!! Espero notícies teves!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat