Noi:(
Hola Elena. Fa cosa de dues setmanes vaig coneixer un noi a la platja (tenim una casa alla i anem a vegades) Jo hem vaig portar a una nena que anava amb la nostra colla. Feia dues setmanes vaig coneixer a un noi que li direm B i hem va agradar moltisim, fins I tot m'he enamorat per primer cop. Bueno alla hi havia fira i va estar tota l'estona amb mi donantme abraçades I petons. I pel whats hem va dir que tindriem una cita I jo li Vaig prometre un peto. Pero a ell li agraden molt les dones I tinc varies consultes. 1.que faig amb ell? 2. Tinc molts nervis pel peto 3. Com fer dun peto magic? GRACIES:)
InterPersonal

Hola!
Has de fer el que et demani el teu cor, si et sents preparada per fer-li un petó li fas i sinó, no et forcis, és millor que no li facis. Els petons es tornen màgics quan els fem a la persona adequada i volem fer-lo del contrari, perden tota la màgia i poden arribar a ser fins i tot desagradables.
Per tant no prometis mai petons sense estar segura del que sents. Els petons han de sorgir en moments especials i amb la persona adient, llavors són la cosa més bonica del món. simplement t'has de relaxar i deixar-te portar pel que sentis, sense pensar en si ho estàs fent bé o no, deixat portar pels teus sentiments ells et guiaran bé, ja ho veuràs!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat