AJUDA URGENT!
He conegut un noi i he decidit explicar-li a la meva mare, i amb el meu ex, mel va prohibir veure perque no els hi agradaba, i li he dit encara que hagués passat aixo,i un altre cop igual,diuen que nomes el conec pel whatsapp(ja ens hem vist un cop) i que no saben com confio tant en ell. M'agrada molt aquest noi i jo a ell i ens volem veure pero els meus pares sempre diuen que no. Que faig? no puc mes!
InterPersonal

Hola!!
n'estic segura que entens perfectament el que els hi passa als teus pares. Ells creuen que l'has de conèixer més abans de donar un pas tan important com ser la seva parella. I tenen raó, però tu tens presa. Està bé, però abans d'embolicar-te gaire en res el millor és que et donguis temps per conèixer-lo una mica més. Encara que hagueu parlat molt pel wats, heu de veure com sou cara a cara i si la química entre vosaltres funciona també fora del watsapp. Les coses no tenen perquè ser blanques o negres. No cal que siguis la seva novia de seguida, encara que us agradeu us heu de donar un temps per conèixer-vos bé i llavors si tot va bé, ja tindreu temps de fer-vos nòvios!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat