m'agrada mes d'un noi
hola, dos tinc un problema, la meva historia es llarga pero ha passat.
Per uns motius la meva familia es va tenir que muda lluny de on vivim, per tant vaig començar denou a l'institut, així dons desde el primer dia que em va saludar aquell noi em vaig quedar prendada d'el, només volia estar amb ell, llavors, quan va passar el temps em va començar agradar un alte noi.Bueno, jo pensava que tot això era normal, que a la meva edat estar enamorada de dos nois es normal. Llavors vaig aprendre a viure amb aquests sentiments tan contradictris (son molt amics pero tots dos son moooolt diferents). Dons tot això no hem va preocupar fins fa poc. La meva clase es la 3B i fins ara he parlat molt poc am 3A pero fa uns dies he començat a parlar ammb un noi i, es molt guapo amb un ulls verds i bueno, cada vegada que el veig pel carrer o simplement s'acosta a mi noto com unes punxades al cor, com hem pasavaam el primer noi, el problema es que m'he donat conte que m'agraden els tres! estic totalment enamorada del primer, ros, molt alt i guapo. El segon el tipic noi amb brakets i normalet amb el cabell rissat, tambe molt alt, i l'ultim, uns ulls verds que e desmayen i una esatlla gran. ¿que puc fer? No puc parar de pensar en el 3 D:
InterPersonal

Hola!!
quina sort que t'agradin tants nois!!! Per què ho vius com si fos un problema? Disfruta dona, tens on triar!! Mentre no estiguis amb cap et poden agradar els nois que vulguis!! ara bé, si vols alguna cosa més hauràs d'escollir i què millor que tenir-ne tres per fer-ho!!
Segurament el fet que siguis nova t'ha obert la porta a un món nou ple de gent nova i això ha fet que hagis trobat més nois de qui fixar-te perquè no els coneixies tant com als nois de l'altre institut. Ja veuràs que a mesura que els coneguis més i més et tornaràs més selectiva, no pateixis, mentrestant disfruta!!!
Sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat