Jo...
Doncs em passa algo i es que... Jo acostumo a estar trista, i a sobre em rodejo de gent que també ho està... els ajudo... ells m'ajuden... I em sembla molt bé, però... De que em serveix a mi ajudarlis si jo no sóc feliç? Faig veure que ho soc.. Tothom em veia com la noia perfecte i tal... A més a més al institut he perdut bastants amics... No sé si es que no són amics de debó o per què jo no els sé cuidar... O perquè desde un principi ja no volia res amb ells... I ara m'arrepenteixo... Gent em diu que està amb mi per tot... I no, no ho està... Només es senten al meu costat en les classes, res més. Després no mouen ni un pél per mi.
Així que em vull centrar en la gent k m'estima... pero akesta també en te de problemes... i jo no els vull amargar explicantlis els meus...
Més d'un cop he pensat en matarme... pero soc una persona que no li agrada elegir les víes fàcils de l vida... així k lluito per continuar endevant... (sé k em direu pava per intentar matarme per unes imecileses com akestes, pero no es només això, son més coses k preferiria no dir).
També passa que ultimament miro massa com era de petita... i vull tornar a ser aquella persona... sé que encara hi es... Pero no sé com fer que torni...
Ara em sento inútil...
També passa que sóc algú que... Puc arribar a ser molt amable i carinyosa amb la gent... Però em torno freda, hostil i violenta... (Per motius) I tinc por d'acabar massa malament.
Un cop li vaig fotre un cop de puny a algú sense raò....cuan la culpa la tenia un altre...
La meva infància que es digui tampoc es molt maca... I això em persegueix...
Què he de fer? (Ja veus que tinc bastants problemes).
InterPersonal

Hola!!
ja veig que estàs trista i deseperada. Però les ganes de lluitar encara hi són i això és bo. Em fa l'efecte que tendeixes a veure només les coses dolentes, és a dir que veus sempre l'ampolla mig buida enlloc de mig plena i això tampoc t'ajuda. El que has de fer és no donar-li tantes voltes a les coses i no voler arreglar-ho tot de cop. El passat és passat, no t'hi quedis enganxada, mira endavant, ara la teva realitat és diferent i estar millor està en les teves mans, fixa't en tot lo bo que tens i disfruta-ho, no et deixis arrastrar per la melancolia. Si no pots fer-ho, prova de fer el que et proposo, busca una estona cada dia per desesperar-te i desfogar-te de totes les teves penes. Tancat a l'habitació, escola música trista i plora tot el que faci falta per les teves desgràcies, queixat, rondina i llepat les ferides. Ha de ser només una estona cada dia i la resta del dia, està prohibit estar negativa, la resta del dia prohibit queixar-se, plorar i rondinar.
ja veuràs com t'anirà bé fer això i a la llarga et sentiràs millor.
Una abraçada i ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat