Tallar-se urgent
Estic començant a tallar-me, ho faig perquè he tingut problemes amb els nois i quan em sento malament per un altre cosa...l'estic cagant ho sé però quan ho faig em sento millor. Vull deixar-ho! Hem podries donar algun consell per fer-ho?
Gracies maca<3
InterPersonal

Hola!!
Mira, et seré sincera al 100%. Com pot ser que et sentis millor tallant-te???? és que no ho entenc de cap manera!! Com pot ser que fer-te mal t'ajudi en res?? t'has fet aquestes preguntes a tu mateixa? Si veus una nena petita plorant a l'escola o al carrer, li diràs: hola bonica, vine que t'ensenyarè a fer una cosa que et farà sentir millor, tallar-te!!! La nena fugirà corrents!! Tallar-se no fa sentir millor, mai de la vida, tallar-se fa mal, i és sempre una mala opció.
Per tant, pensa amb el que et dic i deixa de fer-ho, per aconseguir deixar-te de fer mal inútilment. Si tens qualsevol problema pensa quines possibles solucions hi ha, plora, crida, pataleja, busca el consol de les teves amistats, però no et tallis més! Mai més!
Fes-me cas sis-plau!
Molts ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat