ajuda! sobre el tema amoròs!
Hola, m'agradaria saber que puc fer per lligar amb un noi, ho, concretament amb el noi que m'agrada. Sóc força tímida i quan parlo amb ell em costa treure algun tema. Que puc fer perquè s'em passi la vergonya? Necessito ajuda!!
InterPersonal

Hola!!
és completament normal tenir vergonya quan ens agrada algú, no et preocupis. Si, a més a més, a ell també li agrades, segurament notaràs que ell també en té. En aquests casos, el més important és no deixar-te vèncer per aquesta vergonya i fer alguna cosa per no quedar-te parada sense fer res. Intenta esbrinar quins són els seus gustos o hobbies i així tindràs algun tema per parlar. Si no saps quins són, pots preguntar-li a ell directament i de passada això et donarà un tema de conversa.
una altra opció és parlar amb ell portant una carabina, és a dir, ves-hi amb alguna amiga teva perquè t'ajudi a sentir-te més còmode i li demanes que al cap d'una estona de parlar s'inventi alguna cosa per deixar-vos sols.
A mesura que vagis parlant amb ell, t'aniràs sentint més còmode i no serà tan difícil.
Molts ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat