El profesor de Tecno...:$
He notat que el meu professor de Tecnologia em mira molt... Em sento acossada i es molt incomode.
Un dia li vaig preguntar un dupte i vaig veure com els seus ulls baixaven cap a les meves tetes i me les va mirar.
Els meus companys un dia em van dir que em va mirar el cul.
Tambe noto que em te molt enxufada i aixó no m'agrada respecte als altres companys.
Un dia estavem soles a la clase i amb una amiga meva vam notar com al se li empinave el penis
Ho vaig pasar molt malament, vaig notar com si vulgues fer lalacte sexual amb mi..o algo per l’est il es una sensació horrible i no se que fer…!
Ajudeume siusplau, ho estic pasan fatal!!! Un besito moltes gracies:**
InterPersonal

Hola! A vegades és normal que les noies ens sentim incòmodes davant de certes actituds dels homes, per tant no et sentis malament per estar incòmode, és completament normal. Tot i així si la cosa només es queda en mirades no pots fer-hi gaire res més. Intenta no quedar-te a soles amb ell, ni res per l'estil. És molt difícil valorar exactament si el que t'està passant és real o no. Podria ser que si, però també hi ha la possibilitat que no, a vegades les mirades poden malinterpretar-se i podem cometre un error molt gran. El que està clar és que a tu t'incomoden i això et fa estar malament. Prova a no fixar-t'hi tant i a desviar la teva atenció, no deixis de ser com ets, però tampoc t'hi obsessionis, pot molt ben ser que el teu professor no ho faci intencionadament, per tant no hi donis més voltes. Ara bé, si et continua incomodant, evita quedar-te a soles amb ell.
Sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat