embolic
Hola, primer de tot, gràcies per respondre això.
Mireu fa temps vaig conèixer a un noi, i m'he adonat compte que té tot el que jo vull. El problema és que ell es de rollos i no vol cap relació amb ningú. El fet és que, a mi no m'agrada és simple atracció i vull liar-me amb ell, però tinc por de pillar-me d'ell o perdre l'amistad... però es que em ve molt de gust!!
gràcies
InterPersonal

Hola pmlove! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs si ell no vol cap relació i a tu tampoc t'agrada, només és simple atracció, això vol dir que potser voleu més o menys el mateix! Hi ha coses que pots fer per no pillar-te d'ell, i una és tenir molt clar que ell només vol un rotllo i que tu també et liaràs amb ell tenint en compte que hi ha això i prou! Es tracta de ser conseqüents amb el que volem!! I pel fet de perdre l'amistat, doncs si segueixes fent el que fas per ser la seva amiga: parlar amb ell, passar estones junts amb els amics, etc, doncs seguirà la vostra amistat! Si no canvies el comportament cap a ell, no té perquè canviar la vostra relació. L'altra cosa és que sigui ell el que canvii, aquí ja no hi pots fer res, depèn d'ell, però potser us pot ajudar deixar les coses ben clares abans de fer un pas! Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat